En helg! ;p

Ja det har då varit fullt upp hela helgen kan man säga ;p

I fredags så var vi somsagt hos syster och käkade julmat.
Lite tidigt kanske, men det var riktigt gott!
Så drack vi lite vin och glögg. :p Det var också gott!
Årets BLOSSA glögg, skulle ha inslag av blåbär.
Det var väll inte mycket blåbärs smak, men lite.. Rikgit bra var det faktist ;p

Sen kom Joakim och hämtade mig och mamma, så körde vi hem mamma och åkte till han! ;p
Låg och myste och kika lite tv, men så ringde Anki och vi for och åkte lite bil med henne.. (:
Efer någon timme hoppade vi över till Joakims bli och gled några varv. Sen vart det godnatt.

På lördag var det först jobb mellan klockan 12-16. Och det gick rätt bra faktist. (:
Men allt känns rätt nytt på jobbet, eftersom menyn är HELT ändrad..
Eller meny och meny, kallar man det på ett fik?
Vi serverar ju trotsallt lite varma maträtter, mycket sallader och en hel del mackor så.
Vi kallar det Meny här iallafall! :p

Nå efter jobbet vare bara att gå hem.
Slängde mig på soffan och somnade typ direkt..
När jag vaknade var det duschen som gällde.
Och lite make-up också..

Annika kom och umgicks med mig en stund, sen for vi till pappa,
hämtade hans bil och gled ngt varv. Och det var trevligt! ;p

Annika körde mig till Matilda och vi satt dära och surrade en stund.
Hennes nya kattunge är ju bara för söt! Lilla Musse. :p
Han är en riktigt Musse! (:
Men även lite av en Knosi! hahaha..

Jag och Matilda for ut på varvet,
sen böt jag och Tony bil en stund.
De vill säga att jag åkte med Joakim,
och han med Matilda. Fast dom åkte inte.
Dom satt och pratade seriöst snack..

Sen böt vi tillbaka våra partner igen. Jag och Matilda.
Joakim och Tony "Torsken" Carsi. haha

Nå det tog inte länge innan dom 2 hoppade in och åkte med oss ändå.
Dummade oss lite smått. Var på någon jävla parkering i evigheter. osvosv..

Kom iallafall hem vid 6 i morse.. Kom i säng till halv7.
Tog ett tag innan jag somnade, var så övertrött så fick energi i kroppen..
Somnade iallafall vid 7 tiden...

Idag har jag vaknat iallafall.. Vid 3. Lite ångest må jag ju säga. Hujja!
Hur ska man komma i säng i tid idag? Och hur ska jag orka upp till skolan?
Kanske bäst att vaka? Eller? Jag vet inte...

Nå om en timme är de iallafall One three hill, sen Gossip Girl och efter det sista avsnittet av Ensam mamma söker.
Eller är det sista avsnittet? Det borde det väll? Alla mammor har ju bara 2 män kvar så..

Nå nu ska Mimmi hoppa i duschen iallafall. Hadé bra! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0