En lista, för ovanlighetens skull.,.

Tog den av min fru! :P

Jag ...

1. Jag har insett att min senaste kyss... Var för 10 timmar sen :)
2. Jag lyssnar på... Metallica just nu..
3. Jag pratar för... mig själv!
4. Jag tycker om... Joakim

5. Igår var jag... Bakis
6. Min första riktiga kyss... Var för många många år sen..
7. Jag avskyr när folk... är falska..
8. Kärleken är det... Finaste som finns !
9. Jag gillar att... Mysa
10. Jag kommer alltid att... Vara migsjälv (:
11. Jag är hemligt förälskad i... Inte hemligt förälskad i någon.
12. Sist jag grät var... I fredags
13. När jag är glad... Ler jag!
14. När jag vaknar på morgonen... Fryser jag..
15. Innan jag går och lägger mig... Klär jag av mig.
16. Just nu tänker jag på... Vad jag ska svara..
18. Idag har jag... Ätit frukost.
19. I natt ska jag... Sovit.
20. I morgon... Ska jag, Hannah och Anki o träna.
21. Jag vill... ha en kram! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0