Förkyld = Jobbigt..

Nu har jag duschat, och kletat på ansiktet, så nu känner jag mig inte lika bakis nåmer iallafall..
Snart så ska vi åka till Morbror och fika..

Blir nog inte att umgås med Matilda idag, hon är nämligen på G till Gve.
Hon sitter på bussen nu. huhu.. ;p

Nånå, förkyld är man också. Riktigt jobbigt.
Näsan rinner som nigara fallet. Uuuh!

Men det blir väll kanske bättre senare, får jag hoppas..
Ikväll då? Vad händer?
Jag tror då inte jag ska göra allt för mycket. Har ej planerat ngt iallafall..

Kanske blir att umgås med "Den dära" hihi.. :p ¨
Men somsagt, återstår att se! ;p


"Skin, skin, som den sol du e, låt hela världen se ditt vackra leénde"

Det är dagens låt ! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0