Fredag

Vaknade vid 11.30 idag.
Vart inte skola idag häller, pga att jag är helt slut i kroppen,
och känner mig inte alls fräch. Jobbigt men sant!

Anki kom hit vid kvart i 12. :p
Så har vi bara surrat skit osv.
Duschat och sminkat mig har jag också gjort.
Och så åkte Anki och jobbade typ nyss. :p

Snart kommer pappa och hämtar mig, så ska vi och köra lite bil.
Sen hämta upp mamma och fara till systeryster. ;p

Vi sak ha lite jul-kännsla idag.
Dricka lite glögg och vin,
prata strunt och äta julskinka osv. :p
Mysigt värre ;p

Efter syster ska jag umgås med Joakim ;p
Blir väll antingen att se film och mysa som attans,
eller så blir det att glida lite bil och så. :p

Imorgon kommer min fru hem! ;p
Just nu är hon på IKEA och shoppar!
Guud så roligt! ;)

Så imorogn blir det först jobb, 12-16.30,
och sen umgås med frugan. :) hihi..
Trevligt som attans! I miss you! <3

Nå nu sak jag ta och göra vettiga saker.
Dvs borsta tänderna, sätta på lite parfym och sen är jag redo! ;p

Ha den trevlig kväll gott folk! ;) Det ska då jag ha!

Pusskram! / M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0