Frukost är den viktigarste måltiden!

Så just nu sitter jag och äter frukost här vid datan.
Min frukost idag ser ut såhär..


Te, 2 mackor. Nr 1 skinka, Nr 2 Ägg (utan äggula) och Lite k-special ;p

Vad hände igår då?
Jag låg först hemma och tog det bara lungt..
Sen efter Jocke, Tony och Emil hade varit och hälsat på Nadja och sen Conny,
kom dom förbi och hämtade upp mig.
Åkte till Gällivare och hämtade upp Matilda. :p

Var även förbi och träffade Markus, och han var såhär snygg igår.


Haha, det var ritkgit roligt. höhö..

Sen åkte vi iallafall till stan igen.
Drog några varv, sen vart Mimmi trött,
så jag åkte hem och sov..

Nu ska jag väll ta och se Andra Avenyn som vanligt.. :p

Hadé bra! Pusskram / M!




Du är verkligen jätte fin! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Seriöst? Åker du hit Till Gällivare utan att ens höra av dig haha? Har du blivit högfärdig eller? Du anar inte vilken tråkig kväll jag hade igår, ni skulle ha kommit förbi här och sagt hej ju haha :p. Snygg form MArkus var i btw haha :p

2008-11-03 @ 01:10:53
Postat av: Tilda

Haha den där killen känner inte jag.. fast han är min bror och jag älskar han men fan de där gick övergränsen;)

2008-11-13 @ 17:46:32
URL: http://dennatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0