Hänga Gubbe eller Något annat?

Sitter i skolan.
Jag Hannah och Matilda håller på med "hänga gubbe"..
Fast ett av mina ord var något med att hänga ngn annan. Mer än så säger vi inte. haha

Är på riktigt damp humör idag iallafall. Har sykat hela dagen, och det har blitt väääldi många skratt. :)
Men ett gått skratt förlänger livet, ellerhur? haha..

Ikväll ska vi på middag, brorsan blir gammal.
Sel mys med Joakim <3 ;)
Trevligt ! hihi..

Imorgon blir det mest troligt utgång :)
Och idag har jag fått mitt paket från H&M (:

Ska hämta ut det sen efter vi sett saken i Aulan som är klockan 1. (:
Så kommer väll upp bilder senare :p

Nu sak vi fortsätta syka som småbarn.
Men barnasinner är bra att ha kvar!
Då kan man ta fram det en kall dag som denna,
så blir man så mycket gladare! :p

Dehär kanske vart ett konstigt inlägg, men jag är så svammlig just nu.
Då är det inte lätt att få till en bra text, ellerhur? hehe

Hadé bra ! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0