Måndag

Hej!
Ja idag är det måndag, och en ny skolvecka framför sig.. Hrmmf..
Idag känndes skolan helt ONÖDIG. Har inte haft en enda vettig lektion idag.
Har bara suttit hela dagen. Enda vettiga var väll sista lektionen.
Massage, då jag fick en helkropps massage, av Evelina! De var nice! ;p

Snart så ska jag ut och övningsköra lite.
Sen skulle jag väll umgås med Jocke tror jag.. :)

Mer än så händer inte denna måndag. Skulle behöva plugga, men det är ju bara för tråkigt! Uuh!
Är något less på skolan nu måste jag ju säga. Men inte länge kvar tills studenten nu! ;)

Och snart är det Jul också.
Inte det roligaste kanske,
men ändå på ngt sätt rätt mysigt.. :p

Och måste börja plugga körkortsteori också.
Uuh så boooooooring!

Men men, så är det.
Skulle vara riktgit nice att ha dedära kortet.
Speciellt nu när det börjar bli kallt och snöigt ute..
Varför måste man plugga så mycket till det?
Hade varit lättare att man övningskörde,
och sen bara behövde ha uppkörningen. :p

höhö. Nu ut och köra!
Kram / M!


Kommentarer
Postat av: fridan

haha jaa, man får verkligen kämpa för dedär jäkla kortet, något leds är man..

2008-11-10 @ 19:30:47
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0