Onsdag - Nationella

Glömde att uppdatera igår, men jag hade iallafall fel.
Matilda kom till skolan, och det var hon som ringde och väckte mig. haha.
Och idag kom hon också! ;p

Det är bra pigan, att du också börjar komma ! :)

Nå hade bara nationella prov i Svenska B idag,..
Det gick toppen! ;p Det var då himlans lätt! :p

Sen så har det väll inte hänt så mycket mera idag..
Kom hem för ett tag sen, ska sova en stund, är helt slut i kroppen,
var vaken allt för sent igår, så min energi i kroppen är slut!

Var ritkgit jobbigt att vakna i morse.
Bad Joakim ringa och väcka mig vid 6-tiden så jag skulle hinna duscha.
Och hur tror ni det gick? haha
Han ringde, och jag pratade en stund, sen vände jag på mig och fortsatte sova..

Skrev till Annika att hon skulle ringa 10 minuter innan hon skulle hämta upp mig.
Så ringde hon, och då vart de lite brottom. Upp, dra på sig kläder och borsta tänderna.
Det var det jag hant med, men inte mer än så! huh..

nånå. Nu är jag himla röksugen.. Ska nog ta en snus! :p

Hadé bra! Puss kram / M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0