Rullstols-rally

Vi har ju somsagt en kust på skolan vid namn Människor i behov av stöd.

Och i torsdags var vi ut och provade det i praktk.
Och såhär såg det ut!



Fin mössa jag hittade? haha



Ja det roligaste den dagen var nog när Senja körde runt på mig..
Vi skulle över gatan mellan Gallerian och Lindex.
Hon kör över gatan med en JÄVLA fart! Och vad händer?
Det kommer en grop och rullstolen välter.
Allt folk runtomkring stannar upp, och man ser chocken i deras ögon.
Och vad gör jag? Av ren reakiton reser jag mig upp och spriger några steg,
tvärvänder och sätter mig i rullstolen igen..
Undra vad folket tänkte?
Att ett mirakel hade skett?
haha.. Ne det var roligt!
Det vart då många skratt den dagen kan jag lova er! (:  hihi..

hadé bra!
kram!


Kommentarer
Postat av: Dessi

Ni verkar ha kul på skolan iaf:)

Ha de bäst Kram

2008-12-01 @ 14:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0