Det ligger snö på backen..

...ännu! ;p

Gud så härligt det är med SNÖ! :) Snälla du där uppe, om du finns, låt den stanna i några månader nu va? :p

Idag vart det täckbyxer! Aaah! Jag har längtat så efter dom, och idag bestämmde jag mig.
Idag blir det premiär för dom, denna vinter! :)  Härligt!

Jag känner mig lite barnig idag, tycker att det skulle vara super roligt att typ gå ut och åka pulka nu elle rnågot liknande! :)
Men det är nog lite för lite snö för det ändå.. :( huhu..

Igår var jag och Tatuerade mig iallafall, och det vart SUPER bra! Elinor är verkligen superduktig!
Det vart precis som jag ville ha det! :) Jag ska försöka ta och lägga upp en bild på den här i veckan. ;p

Idag är det iallafall fullt upp! :)
Nu sitter jag och väntar på att Anki ska vakna,
hon har jobbat natt så det kan ta ett tag.
Men iallfall, när hon vaknar så ska vi på coop och handla.
Sen ska Anki betala hyran, och skicka något paket och så var det något mer.
Sen är det time för bakning! :) Vi sak då ha storbakning idag! :) Det blir nog funny!

Min far har åkt till Sthlm idag, så det blir att dra till pappa idag, och vara dära till söndag! :p
Härligt att vara själv ett tag! Så härligt! ;)

Nånå, uppdaterar nog senare också! :) Puss kram!  / M!


<3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0