En lista

jag fick på min mail, men gör den här istället.


Ta fram mobilens telefonbok och svara ärligt på följande frågor:
 
1. Har du pussat nr 2?
Alex - Nå nejnej.
 
2. Vad har du för relation med nr 20?
Elin Boden - Min väns föredetta vän. höhö
 
3. När ska du träffa nr 30?
Erika - Det blir nog här snart. :P
 
4. Är nr 18 söt?
David - Haha, jadå.
 
5. Vad var ditt första intryck av nr 13?
Burge - Rolig!
 
6. Gillar du nr 14?
Café Rost Johanna -  Det är klart!
 
7. Har du träffat nr 3 den senaste månaden?
Amira - Jepp med Ullis
 
8. När ska du träffa nr 25 nästa gång?
Elis - Vet ej, när jag är med Annika..
 
9. Är du nära vän med nr 23?
Elin Tuolla - Nepp, men har varit
 
10. Har du någon gång gått på bio med nr 4?
Anki No - Nope
 
11. Skulle du kunna gå ut med nr 35?
Fia - SJÄLVKLART!
 
12. Vad pratar du och nr 5 oftast om?
Bf lärar rum - Oj, det är väll typ att jag sak vara ledig eller ngt..
 
13. Skulle du kunna ge nr 9 en kram?
Björn - Har kramat han.
 
Var typ 5 frågor kvar, men idés inte. Mobilen är så knasig så. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0