En timme och tjugo minuter! ;p

Nu är det så att det är en timme och tjugo minuter kvar tills........
 
...........min underbara Annika kommer till stan. höhö..
Då blir det full rulle för oss..

Jepp! ;p Det blir nog toppen.. :)
Vi sak baka beskvier iallafall, sen ser vi ju om det blir ngt annat, beror på vad som hinns med!
Grays Anatomy få vi ju inte häller missa! Det är ju så spännande! :p hihi..

Snart fredag hörrni! :) Nice, ellerhur? :)
Då blire party för fulla muggar! :)

Ullis är en toffel, och åker med Jonte till Bollnäs ihelg..
Jag blev faktist grymt besviken.
Vaje gång vi ska ut, så ska Jonte göra ngt annat!
Less som fan..
Men men.. Ha det så roligt dära! höhö..

Nu Är min far framme i Sthlm också, han sprang på stan..
Hoppas han kommer hem med ngt fint till mig! :p
Men det tror jag inte, för jag har fått så mycket pengar av han denna månad redan. Huj.


Jo, jusste, jag är pank också.. Jag har slösat upp HELA lönen redan.
På vad? haha Tatueringen gick ju bara på 500. Sen är det väll på telefonen.
Jag tror inte enns jag har shoppat kläder denna månad..
Eller jo där ljög jag ju, lite kläder har jag faktist köpt. Men inte nå mycket.. huhu..

Ne nu måste jag börja skriva upp vad jag gör för mina pengar, det funkar inte längre annars. haha
Jag är väll lite för slösig utav mig helt enkelt, men vem är inte det?  haha..

Ne men nästa månad har jag bestämmt att då köper jag en telefon iallafall.
Och månaden efter så blir det nog en ny jacka. haha
Behöver egentligen inte, har ju rätt många jackor,
men vadfan, det är klart man vill ha en ny jacka till vintern! hihi^^

Ne nu svamlar jag bara en massa onödigt fakta, men det spelar ingen roll,
Jag måste skriva av mig.
Är så glad så då blir det bara en massa svamel! hihi.
Det är väll okey?
Haha är det inte det så läs inte! Aaah!

Vad ska ni göra idag då? 
Nått funny kanske?

Äääh! Hadé bra ! Puss kram / M!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0