Full rulle och raka rör.

Och så bakade jag och Annika..
Vi gjorde beskvier (stavning?) och syltkakor.
Det vart super bra! :)




:p Vi var alltså riktigt duktiga.. :p

Och kollade Grays också! ;P Samtidigt hade jag en färg i håret. :p Det var toppen!
Anki hade lillen med också, hon är ju bara för söt!
Här bjuder jag på 2 bilder! ;)



Visst är hon bara för söt? :p Hihi..

Efter grays så for vi ngt varv runt stan. Träffade Tony och Jocke också,
så Jocke fick provköra min fin Ford. hahaha! ;p

Sen åkte jag och Anki ett x-tra varv, och sen bar det av hemmåt.
Ska väll se ett avsnitt av Andra Avenyn sen är det nog bädden som gäller,
är jätte trött nu. Har nämligen inte fått sova middag! haha

Nånå. Hadé bra ! Pusskram / M!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0