Staden

Hallo!
Idag har jag och Matilda knatat på stan, och shoppat lite.
Köppte djävlus-horn, lösnaglar m spindelmotiv och spindrla att dekorera håret med.. :p
Och varför? Jo för det är ju Halloween i helg! :) hihi. Nice..

Sen så kom jag hem och la mig i soffan och sov, och vaknade sedan av att ett helvete till telefon ringde.
Då vart jag less...

Ont i magen har jag också, javlar att veckan skulle komma nu. Less jag blir.
Varför kan inte killarna ta över den istället? Det skulle vara så jävla mycket skönare. höhö


Satt och youtubade lite, och lyssnade på min snygg Ola.
Kalsonginsidenten (finns i ett inlägg från i somras, juli tror jag) kom gensat upp i mina tankar.
Men vadfan, skit samma. Han kanske tycker om sina kalsonger! haha ;p



Ojojoj ;)


Nå nå, i morgon ska Lilla Mimmi göra sin andra tattoo! :) Aaah så spännande! Ellerhur? :p

Nå nu ska jag snoka lite, kanske lägger in en lista senare, det är ett bra sätt att fördriva tiden på. hihi.

Pusskram / M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0