Tidsfördriv

BRUKAR DU:
titta på dig själv i spegeln: Jepp!
gnälla:  Det händer lite för ofta faktist.
skrika: Ja men bara på mamma. haha
sova: Varje dag
ha ångest: Ibland händer även det..
skada dig själv med flit: Nej absolut inte.
ta mediciner du inte borde ta: Nope
vilja dö: Nepp
drömma mardrömmar: Gjorde det i natt.
drömma sexdrömmar: Inte allt för ofta, men även det händer väll i bland..
ta droger: Nej.
försöka vara annorlunda: Nepp, är mig själv..
klä dig i svart: Jaadå.
gå till kyrkan: Ibland, men bara på dop, bröllop o begravning..
gå i skolan: Ja en stund till
röka: Nepp, har slutat..
ha sex: Jadå.
hata folk: Hata är ett starkt ord, så nepp..
lita på folk: Nja, ibland. Beror på situation och person.

VEM:
saknar du:
Just nu, ingen faktist.
vill du döda: INGEN!
rörde dig sist: Jag tror nog det var Jocke.
vill du slå: Många.
kramade du sist: Jocke
vill du prata med: Annika
skrek du på sist: mamma, idag i telefonen.
vill du vara som: Som Nalle Puh, han vill alla väl..
sårade dig sist: Joel
vill du bli galet full med: Men Matilda! ;p
gjorde dig riktigt glad senast: Annika
fick du sms från senast: Annkia
ringde dig senast: Mamma
är vackrast på jorden: Thea, min underbara brorsdotter!

HAR DU:
för många vänner:
Nej
förföljelsemani: Nonono
tvångstankar: Det har jag, några stycken, kanske 2-3
någon annan psykisk sjukdom: nepp
någon fysisk sjukdom: Jag har en hjärtproblem (litet hål i hjärtat), högt blodtryck
någon skada: Nepp
färgat håret: Jaaaaadå..
några piercings: Öron, tunga
egen dator: Nepp, den har kraschat
bra självförtroende: Till och från.
kysst någon: Jaao
haft sex: De också
köpt kondomer: ja
sagt jag älskar dig till någon idag: Nepp
varit kär: Ja!
dumpat någon: Jopp
stulit någonting: Ja.
lämnat landet: Flera flera gånger.
tuttat eld på nått: Ja.
gjort något olagligt: Mmja.

HUR:
svarar du i telefonen: "Mimmi" eller "Hallå!"
mycket pengar har du: Just nu, 8kr på kortet. haha
tjänar du pengar: Jobbar, skola.
ofta diskar du: Sällan
ofta städar du: Sällan. haha
många stör du dig på: några stycken
ofta träffar du din familj: Varje dag.

TROR DU:
att du kommer bli något: Ne, jag vet det!
på gud: Ja.
på rymdvarelser: nej..
att folk tycker om dig: Jag vet att folk tycker om mig, men även att vissa inte gör det.
på ett liv efter detta: Ja, absolut.
att fiskar kan tänka: Ja
att du kommer leva länge: Nja, halvlänge..


Tror jag gjort samma lista tidigare, men wtf! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mimmi, jag vill ju se en bild på din nya tatuering :D. Och om det är nå jävla kinatecken och sånt så vill jag ha en förklaring vad dom betyder också :). Bra, då säger vi så? Jaa :)

2008-10-29 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0