En fullspäckad helg!


Hejsan :)
Nu är det söndag, dvs sista dagen på veckan.

I helg har det hänt rätt mycket må jag säga!
I fredags var det utgång.
Jag pappa, Brittan och Brorsan gick på mommas vi 5-6 tiden och åt middag, drack lite öl och hade det trevligt.

Vid 8-9 tiden kom Anki Elis och Ankis pappa Perry.
När min famij försvan hemmåt,
satt jag med dom och drack ännu mera öl och hade det trevligt.
Det var roligt att träffa Annikas pappa, för första gången! :P

Nå kvällen fortssatte och det var roligt.
Sen gick jag hem i lagom tid och sov.

I går följde jag med pappa och Brittan till ´Norge,
och shoppade en parfym dära. Den luktar väldigt gott!
På hemvägen for vi förbi Silverfallet.
Det är ju faktist väldigt vackert dära och jag fotade lite bilder! ;)

Vi kom hem rätt sent och jag var lagomt slut i kroppen, så vi åt middag vid 8,
kollade ne film på Tv sen var det bädden! Har sovit som en prinsessa! ;)

Åker till Norge Tisdag-Onsdag med skolan också! hihi.
Trevligt!

Hadé bra! Kram Mimmi


Rätt dålig bild, fotade genom bilfönstret. hehe.
















(de små bilderna blir större om ni klickar på dem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0