Oj vad jag är dålig..

Haha, det är länge sen sist nu. haha.

Kan väll börja med Norge-resan.
Det var trevligt där i Norge.
Jag, Hannah, Sessi och Seja delade rum.
Och oj så mycket vi pratade om på kvällen,
bara svammlade på och hade trevligt.

Vi åkte upp med ´"Berg hissen" där i narvik,
Vilken utsickt! Det var otroligt vackert!

Sen var det lite shopping dära också..
Köpte 2 tröjor, ett par vita Jeans och sockar. hehe..


Sessi o Senja på våran balkong.


Från "hissen"


Från toppen


Också från toppen.



Och så jag då!



Och hannah har shoppat..




Nånå, helgen då?
I fredags åt jag pappa och Evelina Tacos och kollade tv.
Tog det allmänt lungt.
Och nova var ju förståss också med. Henne får vi  inte gömma..

På Lördag aknarde jag vi 9, och giock ut med Nova, sen gick vi förbi mommo o moffa,
och efter det till mamma.
Jag och Annika åt middag och drack vin,
det var mysigt ! ;P hehe..

Idag har jag och Nova varit på Lååångpromenad, se var skönt.
 :)

Nu har jag saker jag måste fixa. hörs. Pusskram M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0