Ojojoj

Godmorgon!
Jag vaknade före väckarklockan idag. Konstigt nog..
Igår var det full rulle och raka rör.

Skolan gick utmärkt, hehe.
Efter skolan följde min kära vän Evelina med mig till lassa.
Var på blodtryckstagning,
och mitt blodtryck hade sänktes! :D
Och då hade jag inte börjat med mina medeciner ännu!
Det är fortfarande högt, men det har sänkts med mer än 20. ;P

Efter det gick jag och Hannah och hämtade ut våra tågbiljetter till Norge.
Och det gick ju fort och enkelt.

Skulle hämta min lönerapport också,
men den var inte på jobbet ännu.

Jag och Evelina gick och käkade,
sen sprang vi lite på stan,
och jag fick med mig hem ett par nya skor!


Från Wedins 499 :-

Efter staden, gick jag hem.
Jag ock Pappa åkte och handlade lite mat och sådant.
Sen när vi kom hem gjorde han vofflor, som vi tryckte i oss med glass.
Lagont onyttigt måste jag säga. haha

Efter det kollade jag lite tv. Bla Kristallen.
Sen var det bädden!

Jag som var laddad för Idol igår, men nejnej.
Den är inte på måndagar. haha. Smart Mimmi!

Nå lite bilder då.


Roger och Malins hund Nova, som jag ska vara hundvakt till i helg.
Gud så trevligt jag och den tösen ska ha!


Igår hade jag på mig detta.
Svarta långbyxer
Rosa långt brottarlinne
Svart huvtröja, med stjärntryck..


Evelina på stan!


Hannah så skolan.


Och Erika träffade jag på stan.. ;p


Nå nu ska jag hoppa i Duschen, sen ta och packa ner det jag ska ha med mig, åker till Norge idag!
Ser ju om jag hinner uppdatera innan avresan. hihi.

´Kram / M!

Kommentarer
Postat av: Therése

Oo fiiina skor :D

2008-09-10 @ 14:29:29
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, det gör du inte :P hahah

2008-09-12 @ 20:23:44
URL: http://jennifjert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0