Skola

Sitter på skolan och har rast.
Snart börjar religionen! ;) Funny!

Efter religionen så slutar jag, och då är det nautilus som gäller! :D
Efter det är det hem, ringa Ullis och umgås med henne! Hon har kommit till kalla Kiruna idag!

Sen förbi brorsan också, han fyller 22år idag så! :P

På lördag blir det ett LÅÅÅÅÅNGT arbets skift, så det blir en väldigt lugn helg!
Men nästa fredag är det utgång! Jag Hannah och Ullis, som gamla goooooda tider! Hehe.-

Nånå. Har väll itne hänt så mycket på sista tiden.
Men denna bild hittade jag på min användare här på skolan


Okey, jag kanske ska säga att jag var typ 13 år dära! haha. Min naturliga hårfärg dessutom! haha


Här var jag 14. haha.

Hadé bra everybody! pUSSKRAM

Kommentarer
Postat av: Kicki

Nååå va söt du var ! :)

Men du är alltid söt !

Min fina Mimmi!

2008-09-23 @ 16:11:32
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: JS

hehhee snyggo ;P

2009-01-24 @ 18:06:30
URL: http://sipuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0