Bakisen närmar sig..

Igår vart det alkohol inblandat i leken, fast jag inte skulle..
Satt hos Evelina och pratade skit,
och så kom jag på att jag ville supa! ;p
Så vi åkte hem och jag slängde på lite smink och öppnade vinflaskan,
vid denhär tidpunkten var klockan redan 21.30!

Nå åkte bil med Kicki, Niklas och Evelina,
Jag var den enda som drack, och det känndes knäppt. haha

Nå släppte av Eve och hämtade upp Elin och Erik på ett varv,
sen släppte Kicki av mig hos Geggan! ;p

Så där satt vi,
jag, Joel, Freddan, Geggan, Sjö och Masken! ;p
Sjö och Masken drog rätt fort,
men vi andra satt och surrade skit, och drack alkohol i timmar!

Kom i säng gjorde jag inte förens 4 halv5 tiden,
och jag hade en riktigt trevlig kväll!

När jag vaknade i morse kännde jag mig inte ens lite bakis,
och GUD så skönt tänkte jag..
Men man ska då inte Ropa HEJ förens man är över bäcken..
Bakisen börjar sakta smyga sig på nu,
huvudet värker, och illamåendet är snart på MAX!

Men jag överlever nog, hade trevligt igår, så den smällen kan jag ta! ;p

Idag ska jag iallafall till mammsen och käka mat,
och ikväll kanske jag ska umgås med Matilda, men inget säkert..

Annars vet jag inte vad som händer,
något förslag? :) haha..

Hadé bra tillsvidare iallafall!
Pussochkram / M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0