Balen närmar sig!

Ja balen börjar närma sig, och jag börjar bli nervös! :)
Klänningen är betälld för ett par veckor sen,
och längtan efter att den ska komma är enorm!

Frisören är bokad,
och bror min är riktigt duktig på att fotografera,
så han har det stora ansvaret med bilderna! :)
I morgon måste jag ringa och boka tid för att fixa naglarna,
som jag helt hade glömt bort att det skulle göras!

Bilen vi ska åka med till balen är också fixad,
en rosa cab! ;p Det kommer bli great!

Jag är verkligen taggad inför balen och hoppas att det kommer bli underbart! ;p

Ska till Luleå/Umeå (något av de, beroende på ekonomin) i slutet på Maj,
och köpa skor och smycken till balen,
kläder till mösspåtagningen, studenter och efterfesten! :)

Har hittat en klänning till efterfesten som jag funderar på att beställa,
men känns bättre att köpa från butik, så man kan testa innan! :p

Ne jag är verkligen taggad!

;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0