Då går vi igenom helgen! :)

Nu ska jag ta mig ork att gå igenom helgen! :)

Fredag:
I fredags var det party som stod på listan! :)
Jag och Matilda satt hemma hos henne och drack öl,
käkade mat och surrade skit, hade riktgit trevligt! :)
Kom massa folk dit och jag vart fuller och glader! :)
Sofie kom också dit, hon skulle vara nykter,
men efter många om och med, från mig o Matilda vart hon också på G! :)

Ferrum vart det också, och det var sådära halvroligt.
Jag hade super trevligt på krogen med Matilda och Sofie,
men  sen var det en jobbig typ där också, och mitt partyhumör försvann..

Hemgång redan vid 2 och sängen dir!
Tack Joakim för skjutsen, helt underbart snällt!

Lördag:
Jag sov typ hela lördagen,
sen körde jag Bror o flickvän till tuolla,
och sen var det jobbet som gällde!
Första gången på nya jobbet, på egen hand.
Det gick super bra, och jag hade då det så trevligt med gammlingarna :p

Efter jobbet drog jag något varv med Matilda,
men åkte hem tidigt, och gick och la mig före 12!
Jag kanske börjar bli gammal, vad tror ni? :)

Nå söndag vet ni ju redan vad som skett i mitt liv..

Lite bilder kanske?
 


Ska lägga upp alla bilder från i helg på Facebook, så kika in dära senare :)

Pusskram / M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0