En galen söndag

Jag vet, har varit dålig på uppdatering igen,
men tänkte gå igenom helgen för er i morgon,
och då lägger jag även in lite bilder. Är det ok? :p

Idag iallafall vaknade jag halv9 UTAN väckarklocka.
Jag och mamma åkte till Kristina i Kurra och solade.
Riktigt skönt vare, och solen stekte! ;p

Nå sen åkte jag, mammsen och Kristina på Laguna,
käkade mat, surrade och hade det trevligt! (:

For hem, duschade och sen for till mamma för att ta mått till balklänningen,
jag har nämligen ändrat mina planer, så det bli bal även för mig! ;p

Hämtade upp Sofie, åkte till Gve!
I Gve hämtade vi hem Matilda,
och Emelie fick också åka med hem till Kiruna! ;p

Trevlig bilresa, med mycket skratt och svammel! (:
Och så drog vi ngt varv på stan,
stod o prata med Jocke & Co.
Och han även med några ordbyten med Martin och Jonta. (:

Sen körde jag hem allesammans,
och nu sitter jag här i min ensamhet,
funderar på bädde faktsiskt,
känne rmig riktigt trött, och måste upp tidigt i morgon!

Jo, Bädden är det som gäller!
Sov så gott och dröm så sött! ;p

Hadé bra, sålänge!

Kram / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0