Hockey och tårta..

Ja det har varit rätt fullt upp för mig idag, men det är väll så när man fyller år? :)

Var förbi mommo och moffa med tårta och bullar,
drack kaffe och pratade med dom en låång stund :)
Trevligt trevligt..

For hem, och middagen vart serverad.
Bror Magnus och syster Malin var först på besök,
sen har folket droppat in eftersom! :) Trevligt värre..

Hockey har jag också sett,
en riktigt spännande match,
och aj vilken otur att HV71 inte vann matchen..
Dom måste vinna i morgon!

Och så har det blivit mycket kaffe idag också,
men sånt tycker vi om! :) Ellerhur?

Ne min dag har varit lyckad! ;p
Hur har eran dag varit?

Pusskram / M!

Kommentarer
Postat av: fridan

häärligt! ;) fredag va? ser ut att bli utgång för mig med.

2009-04-08 @ 06:43:31
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0