Jag är ingen storbloggare

och har inte nå planer på det häller! ;p
Haha, jag är allt för dålig på uppdateringar ! JAG VET

Nå har ju hunnit hända rätt mycket ses sist jag skrev,
och orkar inte ta upp allt,
men kan iallafall meddela er om att i lördags var jag på IKEA!

Nya saker till rummet hos mammsen,
det kommer vara MYCKET grönt när jag är klar!

Hittade även ett par skor till balen på skopunkten,
ska även använda dom på utsläppet tänkte jag! :)

Just nu sitter jag i skolan, på praktiken.
Vi ha det så trevlig hära! :)

Ikväll blir det att måla ett till lager på sängen,
den ska bli svart! ;p Sänge min till mamma, inte den hos faaarsan..

Sen vette fan vad som händer,
blir en sängen efter att jag sett grays iallafall,
eller kanske ska kika Fråga Olle också.. ;p

I morgon åker jag och mammsen till Gällivare,
jag ska till min hjärtdocktor,
så ska vi prata om det blir operation eller inte..
Skulle vara skönt om det blev av faktiskt!

Annars är det inte mycket som händer,
saknar min Annika en hel del! KOM HEM NU! :)

Nå det är väll itne mycket mer att säga,
jag ska försöka vara flitig, o fota mina skor o lägga in dom här i kväll!

Jo ihelg ska väll alla ut också?
Mimmi ska iallafall vara nykter,
jag ska dra med mig Evelina ut o glida både fredag och lördag,
för det är det enda man kan göra när alla andra super! ;p

Hadé bra tillsvidare. Pussar o kramar!
/M

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vi ska hämta byrån idag ! :)

Sen får du göra vad du vill !

Puss<3<3<3

2009-04-29 @ 14:19:00
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0