Onsdag

Oj så fort tiden går, och länge sen jag skrev..
Men jag har inte haft tid till det! ;p

Nå i fredags var jag iallafall i stugan på dagen,
första ölen öppnades just efter 10,.. ;p
Satt i solen, grillade och umgicks med mamma, bror och hans vänner..
Drack öl efter öl och hade trevligt..
Sen vart det hem mot stan,
duschade och käkade osvosv..

Sen var det fest som gällde och därefter krogen.
Jag jennifer Frida mfl. ;p
Riktigt rolig kväll faktiskt!

I lördags sov jag och sen var jag äckligt bakis!
Gled ngt varv på kvällen, och körde fyllo efter fyllo! :)
Och skratta fick jag också göra,
nog finns det äckligt svartsjuka människor i denna stad. HAHA..

Söndag jobbade jag, sen var det att glida bil på kvällen ;p

På måndag for jag Emelie och Annika ner till kurra,
var i Manges stuga, och även Elis var med..
Vi surrade skit och hade det trevligt natten lång! ;p

Igår var jag sliten och trött,
så jag for hem från Kurra,
lagade finmiddag till mig själv och glodde tv.
Vart en tidig kväll för mig :) 
 
Nå helt onödigt inlägg, men det har hänt.
hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0