Torsdag !

Ja veckan har sprungit iväg och idag (igår enligt klockan), så har det hänt grejer!
Vissa Hemliga grejer, vissa ohemliga. haha!

Nå har iallafall varit och hälsat på Evelina idag,
vi har suttit och surrat skit, timme efter timme! :p
Trevlig tevligt..

Nu är jag hemma och jag fryser väldigt mycket,
och sks ut i kylan o röka snart! Brr..

Sen är det nog sänger som gäller,
eller vad säger ni gott folk?

Jojusste, vissa tror att:
direkt man pratar med ngn av de motsatta könet så är det "Telefonsex"
Så kolla nu igenom din pojkväns telefonlista,
har han ringt mig/jag ringt han,
så ska du veta att vi har haft det väligt nice genom telefonen! NOT! :p hehe..

Nej ska sluta dumma mig nu,
godnatt eller ngt liknande! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0