Torsdag.

Jepp, och äntligen är det lov! :)
GUD så jag ska njuta detta lov!

Idag ska jag och Kicki ut och glida,
och kanske att jag tillochmed orkar kleta på ansiktet idag? :)
Skulle vara skönt, men så jobbigt att göra de. haha

Ja men hursomhällst blir det varvet idag,
skönt att komma ut o se folk! hehe..

Imorogn klockan 09.00 bär det av till stugan med mamma! :)
Brorsan o några vänner är dära,
så jag och mammsen ska dit och sola o grilla,
så hoppas på bra väder nu! :)
Självklart blir det en del öl där i stugan för min del också!

Imorgon kväll är det utgång som gäller!
Jag ska ut med Jennifer och Fride som kommer på besök till hemstaden! :)
Ska bli funny att träffa dom! (: hihi..

Lördag måste jag da det ganska lugnt faktisk,
för på söndag jobbar jag 07.00 - 10.30!
Men det känns bra, OB opch storhelgsersättning så de blir bra lön! ;p


Nå sen har jag och Matilda lite planer faktiskt,
men vet itne om det blir ngt ännu, så det fortsätter bli osagt! :) haha

Ne nu ropar pappsen att maten är klar!
Hadé så bra, sålänge. ;p

Kramar / M!

Kommentarer
Postat av: tilda

Haha hoppas de blir av;D fan vd kuuuuuul de hade vart!

Puss kram tösen ringer senare;)<3

2009-04-09 @ 21:21:53
URL: http://tildaenberg.blogg.se/
Postat av: Nanne

jaa den var faktiskt jätte bra låten :)

2009-04-10 @ 09:13:36
URL: http://nadjafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0