16 dagar

kvar tills vi åker! :)
Och det kommer nog gå fort!

På söndag kommer pappsen och Brittan hem fr. Thailand! :)
Ska bli roligt o höra hur dom haft det! ;p

Och på onsdag är Roger och Malin, + malins kompis + pojkvän här!
Dom kommer hit på morgonen, och på eftermiddan åker de till Turkiet..
Så på onsdag morgon åker jag ut till Arlanda och hämtar upp dom,
så blir det väll en vända till Kista centrum och kanske Barkaby outlet! :)



Den här dagen har bestått av jobb! :p
Och när jag kom hem pratade jag med Annika vääldans länge :)
Sen kockade jag lite mat och nu har jag precis ätit!

Tänkte slänga in lite låtar på mobilen, sen kika tv innan det är bädden! :)
Tidigt i säng idag!

Igår låg jag i sängen och kikade tv till nästan klockan 12! Och jädrans så trött jag var i morse!
Dessutom hade jag glömt att ställa klockan, men som tur var så ringde mammsen på morgonen!
Tack mamma! <3

Ne men vi hörs hörrni!
Kraamar / M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0