3 i 1 eller ngt..

Har itne uppdaterat på länge igen, men i gelg har jag jobbar så det är inget å skriva om! :) haha..

Men de 3 senaste dagarna kan jag ju skriva om, sen om ni är intresserade kan ni läsa,
it´s up to ypu!

Måndag:
I måndags mötte jag upp Kicki inne på centralen,
vi gick en vända på stan, sen bjöd Kicki mig på lunch,
och efter det blev det kaffe i en park, och där satt vi o solade och surrade på i flera timmar.. :)
Brandy (stavning?) kom också föbi dit och umgicks med oss en stund!
Trevlig tjej!

Nå kom hem på kvällskviste och dunkade ner i säng direkt nästan! :)


Och i måndags fotade jag tillochmed min outfit, för EN gångskull! ;p haha

Avklippta DTN-jeans
Linne JC 129st / 2 för 199:-
T-shirt Gina Tricot 49,50:-
Halsbandet är en av mina studentpresenter! :)


Mitt underbara armband, som jag fick i studentpresent av Bror Roger och hans flickvän! :)

Och dessa skor var det meningen att jag skulle använda..

Men vart ett par ballor istället! :)

Nånå..
Igår följde jag med Kägga och hennes 2 brors söner till Vasamuseét och Junibacken,
därefter följde jag hem till dom på solsidan och åt middag, och kikade på Allsång!
Supertrevlig dag! :)


Bilen vi kom till museét med :) (Okej! Som någon annan kom dit med!)


Båten Vasa..

Och den berömde Mimmi långstrump!



Jag och Mamma MU!


Ja ni ser ju själv vad det är på bilderna, och gör ni inte det så klicka på dom så blir de större..
Ser ni fortfarande inte då, så kolla upp synen! :)

Nå idag har jag bara jobbat, och sen suttit hära,
ska kika tv lite, sen bädden! :)


Ja ni förstår säkert itn evad det här är,
men de tär iallafall en lite del av det jag gjort på jobbet idag..
Här är det nerskrivet vilka flighter jag seatat,
och på dom raderna vart jag även fyllt i det grå fältet är JET-air flighter..
Lite svårare flighter att seata, men riktigt roliga! :)

Nånå.. Hörs ngn dag! Kram M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0