En lista!

TRE PERSONER SOM FÅR MIG ATT SKRATTA:
Pappa
Annika
Kicki

TRE SAKER JAG GILLAR HOS MIG SJÄLV:
Mina ögon
Min rumpa
Mina tatueringar

TRE SAKER JAG INTE GILLAR HOS MIG SJÄLV:
Mina bröst
mina fötter
mina öron

TRE DELAR SOM JAG FÅTT ÄRVA FRÅN FÖRÄLDRARNA:
Mammas mun
Pappas fötter
Mammas ögon

TRE SAKER SOM SKRÄMMER MIG:
Fjärilar
Bli arbetslös
Förlora någon nära

TRE SAKER JAG GÖR VARJE DAG:
Röker
Äter
Pissar

TRE SAKER JAG BÄR JUST NU:
Troser
Bh
Tungstav

TRE FAVORITSAKER:
Mobien
Bilen
Ciggen

TRE SAKER JAG SKULLE VILJA LÄRA MIG:
Prata ett nytt till språk
Flyga
att höra vad andra tänker

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INOM 5 ÅR:
Resa till Kina
Skaffa egen lägenhet
Flytta på heltid från Kiruna

TRE SAKER SOM ATTRAHERAR MIG (HOS KILLAR):
Ögon
Personlighet
Muskler

TRE SAKER JAG KAN GÖRA:
Prata i telefon
Köra bil
Slösa pengar

TRE SAKER JAG INTE KAN:
Spara pengar
Säga nej (svårt för det iallafall)
Vända plättar i luften

TRE AV MINA FAVORITHOBBIES:
Shoppa
Resa
Umgås

TRE SAKER JAG VERKLIGEN INTE VILL GÖRA JUST NU:
Sluta jobba här nere
Tanka bilen
Bli sjuk

TRE SAKER JAG INTE FÖRSTÅR:
Vad mamma säger när mamma pratar finska
Hur folk kan leva på andra
Hur tiden kan gå så fort

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR:
Skaffa barn och man
Resa till Kina
Bli rik

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja, det är ju bara att ringa om du gör de :D

Fan vad man är handikappad utan penkiis på fonen :p

2009-08-24 @ 21:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0