Gonatt gott folk!

Ja kanske dags att säga godnatt!
Jobb i morgon!

Bara att njuta dom sista arbetsdagarna!
Jobbar tills 28 augusti, sen vart det tyvärr inte förlängt..
Men efter nyår kan det hända att dom behöver anställa folk,
och blir det så skulle det självklart ringa mig! :)
Jag får vara kvar och jobba hära tills dess om jag vill,
men dom kan inte lova att det blir mycket jobb,
kanske bara 2-3 dagar i veckan!

Så efter turkiet resan tar jag mitt pick och pack och åker till bollnäs! :)
Ska vara hos Ullis tills slutet av september, och sen tar vi en bilresa uppåt!
Hälsar nog på Jacksson, stannar i Umeå en natt hos bror + Malin kanske..
Stannar en natt hos Lisa vid piteå, och hos Jennifer några nätter i Boden,
 och avslutar våran resa hemma i Kiruna! :) Det ska blir ritkgit roligt! ;p

Sen komma hem och börja söka jobb..
Inte allt för roligt!
Men hoppas på att få vara på fiket ett tag,
där trivs jag, och jag vet hur allt ska göras! Det är great! ;p

Ne nu äre bädden! Hörs i morgon! Pusssarochkramar! / M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0