Jag vill till Kiruna, och jag vill stanna hära.

Som ni säkert redan vet så vart det inte nå förlängning på jobbet hära,
och jag vet itne riktgit hut jag känner för det!

Självklart vill jag hem till Kiruna,
till mamma och mina vänner!
Men jag vill inte härifrån häller..

Jag trivs här, jag trivs med jobbet, och jag trivs med omgivningen!
Ja jag är splittad i mina tankar kan man väll säga..

Men ska hem till Kiruna en sväng iallafall,
och blir det inte jobb efter nyår på Paxport,
så kanske jag söker något annat här nere..
Om jag inte då känner att jag vill bo i Kiruna..

Aja, jag låter tiden få avgöra den saken! :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du måste ju komma hem för en stund iaf :D

Vi saknar ju dig här uppe !

2009-08-16 @ 12:35:44
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0