Lön i morgon! :)

Ska in till stan och möta upp Annika, Elis och Danne! :)
Lite shopping sen Gröna Lund!

Måste införskaffa mig lite saker imorgon också!

Detta ska handlas:
x Rouge
x Mineral foundation
x Leggings
x Solskyddsfaktor
x After-sun

Måste förbi Af imorogn också och skriva in mig färdigt dära,
eftersom jag blir arbetslös frånochmed 1a september.
Och då är jag i Turkiet så måste skriva in mig i förtid!
Ioförsig så skull ejag få jobba på cafét en hel del när jag kommer hem,
men det är ju bara extraknäck, ingen anställning precis..
Aja ni förstår vad jag menar!

Sen ska jag förbi banken och lägga in en slant på mammsens konto också,
som jag är skyldig henne.. Får inte glömmas!

Nåne, nu har jag itne tid att sitta hära och slöa nåmer,
duschen väntar, sen är det sängen som gäller!

Kram på er allesammans! / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0