Lördag! :)

Hej gott folk!
Om ganska precis på sekunden 2 veckor så sitter jag och Annika på en buss!
Och bussen är i Turkiet på G mot vårat hotell! :) Visst låter det häärligt? ;p

Nånå, Lördag idag!
Vaknade halv9 på morgonen!
Hur går det till? Ja jag förstår inte riktgit..

Nå jag har iallafall städat det sista här hemma,
damsugade och skurade hela lägenheten,
+ damtorka och småplockat i sovrummen och vardagsrummet.. :)
Igår gjorde jag en storstädning i både käket och toaletten! :)
Jo jusste, jag har till och med städat på balkongen,
damsugade där osv!

Nu håller jag på att tvätta sängekläder,
och funderar var jag ska äta idag..
Jobbigt o laga mat,
så kanske hämtar käk från ngt ställe..
Slösa lite rikskuponger ;p haha..

Ikväll blir det iallafall att kika sommarkrysset,
och sova i tid, ska hämta pappsen och brittan fr. flyget 7 på morgonen imorgon så..

Händer för er idag då?
Kram M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0