Städa städa varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul!

Hejsan! :)
Allt bra med er?

Här i stockholmia, eller rättare sagt Upplands Väsby är det varmt och skönt! :)
ca25 grader, och klockan är 21:15!

Vad har hänt idag då?
Jag klev upp av att klockan ringde 07.00,
in i duschen direkt för att vakna till liv.

Jobb mellan 9-16, och tider rusade iväg idag!
Har editerat filer hela dagen..
Han väll med ca 40 flighter,
och på varje flight är det mellan 100-250 passagerare! :)
BRA JOBBAT MIMMI!

Efter jobbet åkte jag hem och lagade mat..
Såg att jag hade lite mat i kylen som var tvungen att lagas,
så det blev en "Mimmi speciale"! ,;p
Tyvär är receptet hemligstämplat,
eller rättare sagt, det finns inget recept! :)
Men en köttfärssås aktig sak!

Åt mat och kikade tv,
och helt pkötsligt från ingen stans,
börjar jag asböla!
Och när tårarna forsade ner för kinderna,
började jag sakna mamma oerhört mycket!
Ville att hon skulle trösta mig, krama mig..

Nå jag bestämmde mig för att städa,
och efter städningen känndes allt mycket bättre! :)
Dammtorkade hela lägenheten,
och imorogn tänkte jag ta damsugning och skurning! :)

Och vet ni?
De har lovat bra väder här nere hela helgen,
så det blir nog att börja på en ny bok och ligga på balkongen!
Och så ska jag ta långpromenader också! :) GUD så skönt!

nånå.
Hadé så bra nu allesammans, så hörs vi!
Massa kramar / Mimmi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0