Tiden rusar iväg!

Hejhallåallesammans!
Sorry än en gång för dålig uppdatering,
har itne funnits tid helt enkelt!

Har väll itne så mycket att uppdatera er om egentligen,
men tänkte skriva några rader ändå! :)

Igår kom min älskade Annika till Stockholmia,
så jag hämtade henne från Arlanda, så åkte vi förbi Donlken och köpte glass! :)
Satt på en parkering och uppdaterade varandra om saker som hänt,
sen körd ejag henne till pendeln och hon for hemmåt!

Jobbar helg nu, och i vanliga fall brukar det vara skönt,
men inte ihelg..
För jag vet att hade inte jag jobbat helg nu hade jag haft mycket roligtheter för mig,
Antingen hade jag följt Annika til sommarstugan, och myst på.
Eller så hade jag gått ut o festat med Chanél..
Hon ville ha med mig ut ihelg,
men som vanligt när man kommer på dom tankarna, så jobbar jag..

Nånå, om 6 dagar bär det av till Turkiet! :) 
Attans så skönt det ska bli!
Och de lär ju bli en hel del festanden också!
Vi ska iallafall ut med Chanél och hennes liga en dag, kanske mer.
Och så ska ju jag och Annika festa loss ordentligt! ;p
Vi kommer till Alanya och gör det ostabilt! (:

Jo i onsdags var bror med liga förbi här över dagen,
så jag umgicks med dom innan dom satte sig på flyget mot Alanya!
Vi åkte förbi Kista gallerian och yrade runt.. (:
Vilken otur att dom hinner komma till Sverige innan vi kommer dit,
annars hade det blitt en utekväll med dom också!

Samma gäller Frida och hennes liga som åkte dit igår (?)
Många bekanta som far dit! :)
Men det låg ju faktiskt 2a på fritidsresors topplista i år!
Och det är förståerligt, för Alanya är UNDERBART! ;p

Nå nu ska jag sluta drömma mig bort, och istället gå å hjälpa Brittan att laga mat!
Höres och synes! Kraam! /M

Kommentarer
Postat av: Kicki

och så ska vi också lattja lite :)

2009-08-22 @ 18:47:30
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kan inte höra av mig heller, helt slut på båda :/

2009-08-23 @ 11:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0