Alla <3-ans dag!

Ja i går var det alla hjärtans dag,
en dag man sak fira med nära och kära.

Vad gjorde jag då?
Nå klockan 9 började jobbet, och jobbade till 16..
Det var sjukt mycket folk ute och fikade,
fullt ös från öppning!

Så iallafall stans sötaste par va och fika,
det var en kille och en tjej, och dom kan ha varit max 12 år.
Dom gick och höll handen, tog varsitt fikabröd och varsin dricka.
Killen betalade, sen höll dom handen hela tiden, samtidigt som dom fikade.
Förstår ni hur gulligt det var? Han kommer bli en gentleman! (:

När jag slutade gick jag hem till pappa direkt,
och han gjorde riktigt god mat..

Efter maten var det duschen som gällde för mig,
sen vid halv8 kanske, kom Annika och hämtade mig.
Åkte förbi Statoil med henne, och sen körde hon mig till Joel innan hon skulle till jobbet..

Jag och Joel kikade tv, och surrade skit,
sen kom även Freddan dit.
Tv-tittandet fortsatte och samtalen vart mer och mer oseriösa. (:

Nå vi for iallafall ut och gled bil en stund,
och sen vid 12-tiden gav vi upp.
For hem, och jag somnade rätt så fort!
Men det var iallafall en trevlig dag/kväkk för min del!

Vad gjorde ni under alla hjärtans dag då?




Idag vaknade jag vid 11 tiden, och var riktigt sugen på munkar!
Ropade på pappa, och han kommer in i rummet fullt påklädd med ytterkläderna,

"Vart är du påväg?" (Jag)
"Ner på marknaden och köpa munkar, vad tänkte du?" (pappa)
"Att du skulle gå ner på marknaden och köpa munkar till mig.." (Jag)

Ja ibland har man bara för tur!
Jag måste bara säga att jag har nog världens bästa pappa!

Nå pappa anlände hem ca 10 minuter senare med munkarna,
det var en väldigt nyttig frukost.. NOT! :)

Vi halv1 gick jag ner till Brända och drack kaffe med Johanna,
vi blev kvar där som vanligt väldigt länge,
och även denna gång vart det Wat to much med kaffe.
Men när vi väl sätter igång med våra disskutioner, gåt det inte att stoppa oss :p
Och det satt 2 brudar bakom oss, jag tror dom var shockade (stavning?) över vårat samtal.
Man såg riktgit att dom lyssnade, men det gör inte mig något. hehe!

Efter ett x antal timmar gick jag hem till mamma,
hon bjöd på Lax! Det var smaskens! ;p
Så for jag ut och gled lite med Annika innan hon skulle på jobbet,
och nu är jag hemma..

Har suttit och kollat SATS på tv, jag kan itne få nog utav det! ;p

Och så var jag påväg att beställa ett par jeans nyss,
men gjorde det inte..
Finns en chans att jag kanske klickar hem dom snart ändå (:
Jag bara älskar att shoppa! I LOVE H&M!

Ne men hadé bra gottfolk! Pusskram!




Johanna och hennes lillebror!                                    Mimmi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0