Blondering!

Hallåj!
Nå idag har jag faktiskt umgåtts med Annika och Kicki igen ;p
Det var trevligt, som vanligt! (:

Nå har iallafall börjat blondera Kickis hår nu också (:
Men fortfarande inte rätt färg, så ska dit igen efter jag varit och handlat med far min,
och slänga i en till blondering!

Nå jag var lite orolig, trodde jag hade gjort av med för mycket pengar,
men så kollade jag kontot nyss..
Och det var nervös, men jag höll tummarna på att det skulle finnas lite pengar kvar iallafall!
Och det gjorde det, jag har fortfarande 3000 kvar! ;p Det var en ritkgit härlig kännsla!

Imorgon ska jag iallafall till frissan, så då lär det ju gå typ 1200 iallafall,
men det får jag leva med! Vill man vara fin så.. hehe!

Nå sen sak jag ju läsa lite med körkortsteori förståss! Det är ett måste! Huh..

Nånå, nu ska jag ta en stödvila, medans jag väntar på att far min ska anlända hem,
så jag får mat i magen! ;p

Vad händer eran onsdag då? (jag tycker det känns som en typiskt torsdag)

Hadé bra sålänge! Cyah fuckers


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vi har alltid trevligt ;)

<3 <3 <3

PUSS!

2009-02-25 @ 17:24:57
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0