Dagens

  •  Fältstudier
  • Hämta väska
  • Äta
  • Köpa öl
  • Lämna pengar till Joel för stugan
  • Bränna mer skivor
  • Fixa låtar till Bilen
  • Fixa med kameran
  • Packa alla saker
  • Duscha

    Och så är det garanterat något jag glömmt också!

    Sen ska jag försöka komma i säng i tid idag också.
    Så är man utvilad tills i morogn! (:

    Och i morgon är det också en stressig förmiddag.
  • Fältstudier
  • Försöka hinna äta något
  • Bli upphämtad av pappa (jag, johanna och Annika)
  • Hämta allas saker
  • Åkta till flyget o släppa av pappa
  • Björkliden here we come! ;p



    Ja nu är jag verkligen Taggad inför Björkis premiären! :p
    Det ska blir så himla roligt, och det är jag faktiskt värd!

    Ne men nu sak jag hjälpa till lite hära faktiskt!
    Ha en himlans bra dag allesammans! (:

    Massor med Kramar!




  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0