En dusch på morgonen!

Jag har hittat mitt knep att bli pigg på morgonen.
Direkt jag vaknar tar jag en dusch!
Och jag säger då det, morgonduschen gör en verkligen pigg och glad!

Nu sitter jag här med en nygjord smoothie bredvid mig,
 och är på toppen humör! ;p




Är inte säker, men tror faktiskt att jag även idag bara har en lektion.
Känns inte så nödvändigt, men vafan.. Det går nog bra ändå!
Så är det ju god mat på skolan idag dessutom! TEXMEX!  Smaskens! ;p

Nå sen vet jag absolut inte vad jag sak göra,
försökte få Johanna att följa och dricka kaffe med mig,
men hon hade inte pengar. och det har faktiskt inte jag häller..

Skriva färdigt mitt CV ska jag göra, och skicka in det till ett x-antal ställen,
för nu är det nytt jobb som gäller! :)

Plugga dendära teorin måste jag göra också..
Känns inte allt för roligt, men somsagt, det är ett måste!

Och har fortfarande lite restarbeten kvar.
Uuuh, så tråkigt..

Ne nu ska jag skriva ut lite skoljobb som ska lämnas in,
så hade bra idag gott folk!


Kramar M!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du får dricka kaffe med mig nåndag !! ;)

Pusspuss <3

2009-02-18 @ 14:31:08
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Nanne

men ja :) klart ;D

2009-02-18 @ 17:01:55
URL: http://nadjafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0