En lista innan läggdags.

Vem?
Vem sov hos dig senast? Annika
Vem pussade du sist? Hemlis (:
Vem tror du tänker på dig just nu? Mamma :p
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Annika och Johanna ;p
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Joel
Vem har du senast ringt? Johanna
Vem kommer du aldrig att förlåta? Ingen arning (:

Vad?

Vad får dig att bli rädd? Att åka bil med någon som sladdar..
Vad gjorde du i helgen? Var på björkis premiären och festade o hade det roligt!
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Gråta och skrika
Vad har du på dig just nu ? Linne, byxer
Vad tänker du på just nu? På hur skönt det skulle vara att sova!
Vad för mobiltelefon har du? Sony Ericsson W någonting. haha
Vad är det för färg på din vänstra strumpa? vinröd/lila

Är?
Är du snygg? Ibland (:
Är du orolig för något just nu? Nej inte just nu faktiskt (:.
Är du lycklig? Ja just nu så känner jag mig verkligen Lycklig :p
Är det snyggt med rosa strumpor? Beror på vad man har för kläder till :)
Är du oskuld? Nej
Är du mysig? Ja, jag är jätte mysig ;p
Är det snyggt att vara riktigt smal? Nej, det finns en gräns..
Är du ensam just nu? Jaao!
Är det soligt ute? Nej Bäcksvart!

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? Jag har dragit en vit lögn eller två, men itne ljugit om något allvarligare.
Har du blivit sviken av en vän förut? Ja
Har du plattat håret någongång? Jajjjemensan, senast i morse. :)
Har du något husdjur? Nej
Har du gått ner i vikt förut? Ja
Har du hål i naveln? Nej faktiskt inte (:
Har blåa ögon?
Mina ögon skiftar färg mellan blått, grönt, blå/grön, blå/gul och grön/gul
Har du varit i Asien? Japp, i Thailand

Vill?
Vill du ha breda höfter? Nej, det vill jag icke!
Vill du vara smalare? Jepp
Vill du ha en hund? Ja! ABSOLUT
Vill du att det ska vara soligt nu? Nja, just nu spelar det ingen roll, ska ju ändå sova. :)
Vill du ha sex just nu? Inte nu
Vill du vara singel? Nja, ibland och ibland inte..
Vill du sova just nu? JA! :)

Kan?
Kan du cykla fort? Ja
Kan du sminka snyggt? Ja när tid finns.
Kan du springa långt? Haha, nej inte kondition för att springa allt för långt.
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? En vecka, inge problem
Kan du bita dig i tån? Det kan jag säkert! ;p
Kan du vara sparsam med pengar? Ja, men bara om jag sparar till något som jag verkligen ser fram emot!
Hur vill du ha det i ditt rum? Så som jag har det nu ;)
Hur vill du bo? I en 2a, måste finnas normalt kök (inte någon kokvrå bara) och de måste finnas badkar, en balkong är verkligen ett plus!
Hur är ditt drömjobb? Ett jobb där jag trivs och har det roligt, där alla arbetskollegor tycker om varandra, och där man har en hög lön!
Hur länge ska du vara vaken idag? Tills jag gjort färdigt denna lista :p

Ska?
Ska du sova snart? Ja
Ska du utomlands i år? Det ska jag, men vart vet jag inte ännu!
Ska du ha något svart på dig imorgon? Ja
Ska man va lång eller kort när man är kille? Lång, men itne för lång.
Ska du duscha i morgon? Jepp
Ska du köpa något i veckan? Ja cigg
Ska vi sluta ställa frågor nu? JA! GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0