En mysig tisdag måste jag säga..

Ja igår hans det med mycket! Efter skolan gick jag och Kicki på brända och drack kaffe, och satt där och surrade i massor! Vid halv2 slutade Annika och kom också dit. ;p

Klockan halv3 kom Evelina förbi brända, och så gick jag och hon på stan.. Det var shopping som gällde, och shopping blev det! ;p Ioförsig så vart det itne så mycket shopping för min del, men ett par Jeans fick jag med mig hem iallafall! Jag säger då det, när jag och Evelina går på stan hittar jag oftast det jag behöver. Vi stressar inte, och går igenom det mesta. (: hihi..

Nå efter shoppingrundan, så gick jag, Evelina, Annika och Kicki på Kina restaurangen och käkade mat, pratade och hade trevligt! Ja en heldag på stan med vänner som värmer hjärtat, kan det bli mycket bättre? Jag tror faktiskt inte det! ;p

Nå när jag kom hem slog värken till, så jag la mig på soffan och kunde inte röra mig.. Pappa kom med tabletter och vatten, sen åkte värmebältet på, och jag låg halvdeckad i sackosäcken med en filt över mig. Det var inte roligt, det kan jag lova er!

Nå efter ett x-antal timmar så släppte värken iallafall någolunda, men ögonen rann som bara den, halsen värkte, och det känndes som att det var feber i kroppen.. Så jag bestämmde mig för att sova, och jag slocknade direkt jag la mig i sängen..

Men i det stora hela så hade jag jätte mysigt och trevligt!



Nå idag är det onsdag,  men i min hjärna känns det som Torsdag? Hrmmf.. ;p Nå skolan börjar klockan 9.40, och Senja skulle hämta upp mig när hon far mot skolan. Skönt! Idag känner jag mig faktiskt pigg och alert! Men som jag sagt många gånger tidigare, morgonduschen gör susen! (:

Vad händer idag då? Jag ska då iallfall nu snart till skolan, och efter det så har jag en läkartid klockan 3! När det besöket är gjort är det bara hem och slänga på en maskin med kläder, och plugga teori.. När far in kommer hem blir det att käka, sen ska vi och handla mat till min middag jag ska göra i helg!  Funderar på om jag ska göra inbakt fläskfilé eller Thaigryta.. Båda rätterna är supergoda, och inte allt för svåra att laga, så det blir great!

Nånå, efter jag vart och handlat ska jag iallafall upp till Kicki och umgås med henne och Annika. Annika skulle väll färga Kickis hår idag tror jag? Ja något i den stilen var det iallafall.. hehe..

Nå sen måste jag ju bara säga att jag är riktigt taggad för ihelg! Vi är några som ska börja här hos mig, äta middag och ha det mysigt! Sen efter det blir det FERRUM! ;p Ja, sist jag var på Ferrum var i mitten av December! Haha.. Kan inte ens förstå själv hur det har kunnat gå till! Förut var man på Ferrum varje helg! (: Så på fredag är det dansgolvet hela kvällen skulle jag tippa på? Det ska bli en slirig fredag, men även en riktigt rolig! ;p Jag är taggad till TOPP!

Ne nu ska jag ta och gå ut o frysa lite!
Hadé bra gottfolk!
Kram / M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0