En torsdag.

Ja, jag har då varit så duktig varje morgon nu denhär veckan.
Har stigit upp ur sängen 7 varje dag, fastän jag inte börjat fören tidigast halv10. (:

Jag vet inte men det känns som att jag kanske håller på att bli en morgon människa,
och finns det något skönare än att ta en varm dusch på morgonen?
Jag tror faktiskt inte det!

Tårtan jag gjorde åt Annika i tisdags vart faktiskt riktigt fin,
och tydligen var den omtyckt också, det är roligt! (:
Har en bild på telefonen på den,
får ta och lägga in den senare idag!

Ja i tisdags var jag ju somsagt och käkade tårta hos Annika,
jag, Joel, Geggan och Freddan for dit! (:
Det var faktiskt riktigt trevligt, och samtalsämmnet var om Björkis.
Konstigt nog? haha Nåne..

Igår var det en slö dag för mig,
när jag slutade skolan gick jag hem till mamma och  sov,
sen på kvällen följde jag Annika o tattoa sig..

Nånå, nu kommer Senja opchg hämtar mig. Hadé bra!

Kram M

Kommentarer
Postat av: Kicki

Glad alla hjärtans dag baby! :)

<3 <3 <3

Vafan.. du måste ju länka till mig :P jag har ju länkat till dig. hehe

2009-02-14 @ 04:49:49
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0