Ett ljus..

Idag har allt känns lite bättre faktiskt..
När jag vaknade i morse ville jag bara ligga kvar i sängen hela dagen och inte göra något alls,
men då pep det till i telefonen, det var ett SMS av Evelina..
Tack Evelina, you make my day! (:

Sen har jag fältstudier på Gymnasie Sär, och det ligger ju inne i hjampis, (som säkert alla vet) 
så när jag träffade Johanna fick jag en stor kram, det känndes tryggt! <3

Och så fick jag mitt paket från H&M idag också, det gjorde det hela ännu lite bättre,
och mitt överfallsalarm hade också kommit, så nu behöver man inte vara lika rädd när man är ute själv.

Och så kikade jag in på Malins blogg,
hon hade lagt ut nya bilder på Nova och Doris.
Fasters älsklingar, och jag hoppas jag får träffa Doris för första gången väldigt snart.
Och Nova såklart, miss her!
Ska försöka få med mamma ner till Umeå så snart som möjligt.. (:



Är dom inte bara för gulliga?
Jag kan inte låta bli att le när jag ser denhär bilden!

Vi får hålla tummarna på att kvällen fortsätter i samma spår,  som denna dag har gjort..
Känns skönt att slippa tänka ibland.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vad söta :D

2009-02-04 @ 06:56:30
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0