Föreläsning

Nu har jag varit på föreläsning,
det var en föreläsning om Barn/Ungdomar och Vuxna med ADHD.
Det var faktiskt riktgit intressant, och jag lärde mig otroligt mycket! (:

Nu sitter jag hära med BEN & JERRY´S Chocolate Fudge Brownie
Har vart påväg att köra Ben & Jenny´s många gånger, men aldrig gjort det.
Inte förren idag, men nog måste jag säga att det är överpris!
55 kronor, för 415g glass.
Men eftersom man läser om denna glass i väldigt många bloggar,
så måste det ju vara något speciellt med den.
Och ja, den är riktigt god.
Men får ändå 4 av 5 från mig,
Varför inte en 5a beror på att man fort blir less,
men då ställer man den i frysen, och tar fram den en annan dag (:

Ne nu ska jag ut och röka, sen blir det nog bädden rätt snart också.
Hadé bra allesammans! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0