Ingen rubrik

Hallåj!
Tisdag idag, snarty har halva skolveckan gått!
Dagarna går så himlans fort nu! ;p
Tycker inte ni det? (:

Ja jag vet inte riktigt hur mycket jag ska skriva här på bloggen,
men jag har haft en toppendag iallafall!

Kom hem typ nyss,
har varit med Johanna, Annika och Annikas mormor på Kina restaurangen.
Annika och hennes mormor åt varsin soppa,
jag och Johanna drack kaffe!
Vi hade trevligt och surrade på en massa,
svammlade på som vanligt när man umgås med dessa underbara människor! <3

Har även klickat hem lite saker idag från H&M,
skulle beställa ett par jeans också, men som vanligt var det leverans typ om 10 veckor!
Aaah! Dom var väldans fina, men jag skippade det..

Det vart iallafall underkläder och ett par mysbyxer! (:
Ska få semesterersättning flr allt jag jobbat på Kina,
så då blir det väll en vända till Luleå eller narvik och shoppa loss!
Jag älskar ju att shoppa, men vem gör itne det?
Jag brukar kalla mig själv för en Shoppaholich (Stavning?)

Här är det jag klickade hem idag


Nu är det bara att vänta på dom, men även dessa hade lite lång leveranstid.
Kommer inte fören v.12, men jag får helt enkel stå ut!  ;p

Och jojusste, är det någon som testat ringa/skriva till min mob och inte fått nå svar,
beror det på att dej tjorvar som attans, jag är less! :(

Ne men inge ledsna miner för det inte, allt annat är ju rätt great så! Hih..
Och citatet "Efter regn kommer solsken" stämmer verkligen! ;p

Ne men har det så underbar allesammans,
Pussochkram! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0