Måndag och shopping!

Ja förlåt,
Kicki har klagat på min uppdatering,
och det har hon gjort med ALL RÄTT!
Jag vet att jag varit dålig på den fronten!

Vet faktiskt inte vad jag skrev sist, så jag kan ju börja med att berätta om min helg kanske? 
I fredags satt jag och Annika nere i Kurra hela kvällen.
Vi surrade massa skit, och drack kaffe, vi hade RIKTIGT trevligt (:
Men det har man alltid med min tös ioförsig! ;p
Ja mer än så hände faktiskt inte tror jag (: hehe..

På lördag fick jag SMS av chefen vid 11-tiden,
hon frågade när hon sagt att jag skulle börja..
Jag satt som ett frågetecken, jag skulle väll inte jobba?
Nå hon ringde iallafall upp mig, och hon hade glömt att medela mig om jobb. haha
Nå jag jobbade iallafall mellan 12-16, så några timmar vart det ju ;p

På kvällen följde jag Annika när hon körde några till Gränsen,
och jag är då nöjd att jag itne åkte dit, var ju mest nprrmän dära ändå så! :p
Hände inte mycket mer, kom i säng vid 1-tiden...

Även på söndag umgicks jag med Annika,
vi var på Kina och käkade mat (som vanligt)
Kikade lite tv och hade det allmänt trevligt!
Så det har ju vart en riktigt lugn helg måste jag säga! (:


Mysig bild från Lussabackens parkering




Nå idag är det som ni alla säkert vet, Måndag!
Skolan idag, hade bara en lektion som vanligt.(:

Efter skolan for jag, Annika och Johanna på Brända och drack kaffe,
och efter det så åkte Annika iväg en sväng, och Johanna fick den stora äran att följa mig på en liten shoppingrunda i Kiruna. (: Hittade faktiskt lite grejer iallafall. hehe..
Men inte det jag sökte, nämligen ett par jeans och ett par Partyskor..
Men somturär så ska jag med Eveliiiiito på stan i morgon,
så hon kanske kan hjälpa mig att hitta iallafall ett par jeans! (:

Nå detta fick jag med mig hem:


2 Marwin linnen från Jc 199:-
Foundation Max factor från Lottas 145:-
Mascara Max factor från Kicks 155:-
"Party t-shirt" från Mera Mode 260:-
Fleace tröja från Team Sportia 165:- (fick 15% rabatt)

Efter min lilla shoppingrunda satt jag och Johanna återigen på brända och drack kaffe, men denna gång träffade vi Börge, Emil och Krister, så satt och surra med dom. :)

Annika kom och hämtade upp mig, så drog vi hit,
jag slängde i en blondering i hennes hår, och det vart riktigt bra faktiskt (:

Nå sen har jag varit och kört lite bil, mer än så har icke hänt!
Nu ska jag ta och kika på sesongsavslutningen  på Lipstick Jungel!

Bjuder på en  knasig? bild, denna tagen förra veckan någon dag.. haha




Hadé bra gott folk!
Kram M!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack för den välbehövliga uppdateringen ;) hehe.

Pusselipusspuss!

<3

2009-02-23 @ 22:00:28
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0