Nya skor..

Ja idag har det gått bra på skolan/jobbet/APUn eller vad man nu sak kalla det.
Känns så skönt att komma dit på morgonen,
alla är så himla glada och snälla hela tiden, det är en härlig inställning hos alla!

I morse var jag inte på mitt bästa humör,
och verkligen allt känndes piss.
Så kom man till skolan och allt känndes bra! (:

Så efter skolan gick jag till mamma,
tänkte ta en Powernap, men det gick inge vidare.
Kunde verkligen inte somna, fastän jag var så trött..

Nå nu är jag hos far min iallafall,
och mina skor hade kommit idag! (:
Så fina och sköna!



Så fina, mina nya älsklingar. Och mysigt värre, med "luddet" inne i skon! ;p

Reebok 499kr + frakt från SNS , Exakt samma modell från Team Sportia går på 699! Så de var ett klipp tycker jag! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0