Skola

Jag är irriterad,
väldigt irriterad!

Jag var bombsäker på att vi skulle ha Psykosocialt nu på morgonen.
Vi har haft egenarbete i mer än 2 veckor, och idag skulle vi tillbax till lektion!

Vad händer?
Jag kommer till skolan,
och så får jag veta att vi itne har den lektionen idag häller!?!
Mimmi är arg, irriterad och less!
Jag hade kunnat sova en hel timme extra!
EN HEL TIMME!

Men nejnej, icke det häller.
Ne nu har jag stigit upp före 7,
duschat och allt vad jag nu har gjort,
stressat som en tok för att hinna i tid!
SÅ HAR VI INGET!

Nånå, nästa lektion börjar 10.40,
och slutar 11.30..
Sen skulle vi ha Psykosocialt igen,
men nejnej, icke det.
Såd å slutar jag ju iallafall tidigare!
Så lite possitivt! (:



När Annika slutar,
dvs vid halv2 tiden så ska vi iallafall och träna! :)
Och Efter träningen är det shoppingrunda idag igen.. ;p

Med andra ord kommer jag bränna  kalorier idag.
Först när jag tränar förståss,
men sen har jag fått för mig att man bränner kalorier när man shoppar också!
Det är nog därför jag ÄLSKAR att shoppa. haha

Ne men man bränner faktiskt kalorier av att shoppa,
för först så tar man ju av och på kläder hela tiden,
sen går man ju runt på stan,
och varje gång man köper något, får man ju glädjerus i kroppen! ;p
Så det är så, man bränner kalorier när man shoppar!
Jag kommer hålla kvar vid det!

Ne nu sak jag kolla runt på internet, kanske hittar något spännande om jag har tur? hehe..

Hoppas ni haft en bättre morgon än mig iallafall!
Kram Mimmi!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Äh ! Jag förgyllde ju din dag Mims ! :P <3

Pusssss!

2009-02-24 @ 19:01:54
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0